Webshop FAQ
Hoeveel kost het om mijn pakket te verzenden? Wanneer zal ik mijn bestelling ontvangen? Welke maat bestel ik best? Dit en nog veel meer kom je hier te weten!
- Home
- Webshop FAQ
Hoe moet ik mijn pakketje betalen?
Je zal bij het afhandelen van je bestelling in onze webshop je bestelling en verzendkosten meteen betalen via een online betaling. Je wordt automatisch doorgestuurd eens je je bestelling afrondt.
Hoeveel kost het om mijn pakketje te laten verzenden?
Onze pakketjes worden verzonden via Bpost en we hanteren de tarieven van Bpost. Je zal bij het afhandelen van je bestelling meteen zicht krijgen op de verzendkosten van je bestelling. Deze worden bepaald op basis van gewicht en grootte van je pakketje. De prijzen variƫren van 1,50 euro voor kleine bestellingen die in een envelop passen tot 15 euro voor bestellingen die in meerdere dozen verstuurd worden.
Kan ik mijn bestelling op een ander secretariaat ophalen?
Dat kan, door dit aan te duiden bij het voltooien van je bestelling. Als je je pakket wil laten leveren op een secretariaat betaal je geen verzendkosten! Wanneer je pakket wordt verstuurd krijg je een mailtje met de openingsuren van het secretariaat waar je je pakketje hebt laten leveren.
Wanneer wordt mijn pakketje verstuurd?
Alle bestellingen die binnen komen via de webshop worden gebundeld en 1 keer per week verstuurd. De pakketjes worden verstuurd op maandag, zodat deze hoogstwaarschijnlijk op dinsdag geleverd worden door Bpost. Bpost belooft alvast om ze binnen de 24 uur te leveren. Zo heeft iedereen zijn pakketje zeker op tijd voor het KSA-weekend.
Pakketjes die op maandag worden besteld, zullen pas de volgende week verstuurd worden.
Door omstandigheden en tijdens drukkere periodes (feestdagen) kan het zijn dat bestellingen uitzonderlijk op een andere werkdag verzonden worden.
Ook de pakketten die afgehaald worden op de provinciale secretariaten worden op maandag verstuurd. Zo kan je de bestelling enkele dagen later ophalen op je secretariaat.
Ik kan niet wachten om mijn pakketje te ontvangen! Kan ik mijn pakketje volgen?
Van zodra het pakketje bij KSA Nationaal is verzonden, zal je een mailtje krijgen met een trackcode om je pakketje te volgen op de website van Bpost.
Kleine bestellingen die via een envelop verzonden worden, hebben geen trackcode.
Ik heb mijn pakketje nog niet ontvangen na 2 weken.
Heb je 2 weken na het plaatsen van je bestelling nog niets van ons gehoord of je pakje nog niet ontvangen? Dan liep er ergens iets mis! Neem even contact op met het nationaal secretariaat (02/201.15.10) of mail naar shop [at] ksa.be, dan kunnen we dit samen uitzoeken.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Je kan je bestelling via mail (shop [at] ksa.be) kosteloos annuleren tot en met zondagavond. Eens je bestelling verstuurd is worden de verzendkosten aangerekend. Wanneer je pakketje reeds verzonden is, kan je het steeds terug aan ons bezorgen volgens de regels van het herroepingsrecht (zie Ik ben niet tevreden over mijn artikel. Kan ik dit weer terugsturen?).
Oei, ik heb een verkeerde maat besteld! Wat nu?
Je kan je maat steeds wisselen. Breng ons wel even op de hoogte door te mailen naar shop [at] ksa.be.
Je kan je verkeerde maat opsturen naar KSA Nationaal (Vooruitgangstraat 225, 1030 Brussel). Je hebt 30 dagen de tijd om je artikel terug op te sturen. De termijn gaat in vanaf de dag na de levering.
Let wel, een hemd moet steeds in zijn originele verpakking terug gestuurd worden!
De verzendingskosten voor het terugsturen van de verkeerde maat zijn voor eigen rekening. De verzendkosten voor het opsturen van de nieuwe maat nemen wij op ons.
Nadat we je pakketje hebben ontvangen, sturen we de nieuwe maat naar je op.
Ik ben niet tevreden over mijn artikel. Kan ik dit weer terugsturen?
Je mag je artikels steeds weer aan ons bezorgen (het zogenoemde herroepingsrecht). Dit kan volgens dezelfde regels als een verkeerde maat terug opsturen. Je hebt 30 dagen te tijd om je te bedenken, de aankoop te annuleren en je geld terug te krijgen. De termijn gaat in vanaf de dag na de levering. Van zodra we de artikels hebben ontvangen, zal je via mail een aangepaste factuur of creditnota ontvangen.
Breng ons wel even op de hoogte door te reageren op het bevestigingsmailtje van de verzending dat je ontving. Je hoeft geen reden op te geven waarom je jouw artikel herroept, maar we zijn hier natuurlijk wel benieuwd naar! Dan nemen we dit zeker mee bij de verdere uitbouw van de KSA-shop.
Help, welke maat moet ik bestellen?
Geen idee welke maat van hemd, hoodie of T-shirt je best bestelt? Bij een aantal producten (hemd, T-shirt, hoodie) in onze webshop vind je op de productpagina zelf een matentabel terug. Zo ben je zeker dat je meteen de juiste maat bestelt!
Hoe gebruik ik mijn KSA-cadeaubon?
Bij het afrekenen van je winkelwagen kan je bij bestelinformatie jouw unieke kortingscode, vermeld op je cadeaubon, ingeven. Zo hoef je enkel nog het resterende bedrag te betalen. Wanneer je toch nog vragen zou hebben omtrent het gebruik van de cadeaubon, aarzel niet en stuur een mailtje naar shop [at] ksa.be.